Управління адміністративної роботи, контролю та технічного забезпечення
Основні функції
1. Загальні положення
1.1. Управління адміністративної роботи, контролю та технічного забезпечення (далі - Управління) є самостійним структурним підрозділом Державної служби експортного контролю України (далі Держекспортконтролю) і безпосередньо підпорядковується заступнику Голови Держекспортконтролю, а у разі його відсутності відповідно до розподілу обов’язків між Головою та його заступниками.
1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Держекспортконтроль, а також цим Положенням.
1.3. Структура та чисельність Управління визначаються відповідно до структури та штатного розпису Держекспортконтролю.
1.4. До складу Управління входять такі структурні підрозділи:
відділ документообігу та контролю;
відділ інформаційних технологій і технічного забезпечення.
2. Основні завдання та функції управління
2.1. Основними завданнями Управління є забезпечення діяльності Держекспортконтролю та реалізація покладених на Держекспортконтроль завдань в частині:
Впровадження елементів електронного урядування в діяльність Держекспортконтролю:
забезпечення підрозділів Держекспортконтролю необхідними для їх службової діяльності інформаційно-технічними ресурсами;
забезпечення функціонування автоматизованої системи експортного контролю (АСЕК), підготовка пропозицій щодо програм її розвитку та модернізації;
забезпечення використання у поточній роботі Держекспортконтролю інформаційно-довідкових систем;
забезпечення вибірок інформації з обмеженим доступом з баз даних та формування відповідної підсумкової інформації за вказівками керівництва Держекспортконтролю;
організація та проведення робіт з питань захисту інформації, кібербезпеки та кіберзахисту в Держекспортконтролі;
накопичення даних для їх використання у звітній та аналітичній роботі;
забезпечення функціонування та контроль умов експлуатації засобів обчислювальної техніки в Держекспортконтролі;
організація та впровадження робіт по забезпеченню електронного зв'язку між Держекспортконтролем та іншими органами виконавчої влади для оперативного обміну інформацією, а також з штаб-квартирами міжнародних режимів експортного контролю;
Організації обліку і контролю виконання рішень, доручень, постанов, інших керівних документів:
організація нетаємного діловодства Держекспортконтролю;
організація архіву Держекспортконтролю;
організація контролю за виконанням документів;
забезпечення своєчасної підготовки звітів з питань виконавської дисципліни;
Господарського забезпечення Держекспортконтролю:
організація роботи складського і архівного господарства;
здійснення постійного контролю за ефективним використанням майна Держекспортконтролю;
участь у складанні кошторису і контроль витрат на утримання Держекспортконтролю;
укладання договорів з організаціями, міністерствами та відомствами, що стосуються господарської діяльності Держекспортконтролю;
організація внутрішньої роботи в Держекспортконтролі: протипожежна безпека, технічна безпека, охорона праці тощо;
організація довідкової роботи у Держекспортконтролі щодо інформування заявників.
2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує використання у поточній роботі Держекспортконтролю інформаційно-довідкових систем, створених як у Держекспортконтролі, так і в інших установах;
організовує та проводить роботи по забезпеченню електронного зв'язку між Держекспортконтролем та іншими органами виконавчої влади для оперативного обміну інформацією;
розробляє пропозиції та створює умови для впровадження електронного документообігу у Держекспортконтролі;
організовує довідково-інформаційне забезпечення посадових осіб Держекспортконтролю;
організовує та проводить роботи по удосконаленню автоматизованої системи експортного контролю;
організовує навчання спеціалістів Держекспортконтролю з питань використання засобів обчислювальної техніки і програмного забезпечення;
бере участь у національних та міжнародних нарадах, консультаціях, конференціях та семінарах з питань інформатизації, електронного урядування;
організовує ведення нетаємного діловодства та архіву Держекспортконтролю;
організовує придбання та забезпечує підрозділи Держекспортконтролю технічними засобами та іншим господарсько-побутовим майном в рамках кошторису на утримання Держекспортконтролю;
організовує проведення своєчасного та якісного ремонту матеріально - технічних засобів та здійснює контроль за списанням непридатного до експлуатації майна;
організовує придбання та забезпечує підрозділи Держекспортконтролю письмово-паперовим і канцелярським приладдям. Розміщує замовлення у типографіях та забезпечує Держекспортконтроль обліковими книгами, бланками і формами для службової діяльності;
забезпечує опалення, освітлення, вентиляцію та прибирання службових і побутових приміщень Держекспортконтролю, їх утримання відповідно до правил і норм виробничої санітарії та протипожежної безпеки;
забезпечує складське зберігання майна та техніки, які належать Держекспортконтролю;
організовує технічне і господарське обслуговування нарад, конференцій та інших заходів, що проводяться у Держекспортконтролі;
розробляє і проводить заходи, спрямовані на забезпечення виконання працівниками Держекспортконтролю вимог та норм охорони праці, техніки безпеки і протипожежної безпеки;
здійснює постійний контроль за ефективним використанням майна Держекспортконтролю;
подає на розгляд проекти договорів з організаціями, міністерствами та відомствами, що стосуються господарської діяльності Держекспортконтролю;
сприяє залученню міжнародної технічної допомоги для розвитку Держекспортконтролю.
Начальник управління | Олександр ІОНІН | (044) 462-48-52 |
Заступник начальника управління | Євген НАСТРАДІН | (044) 462-48-52 |