

Ваша оцінка — наш компас змін!
Ділимося результатами 4-ї хвилі опитування NPS, яке Держекспортконтроль провів наприкінці червня. Цьогорічне опитування стало найбільшим за кількістю залучених респондентів - стейкхолдерів, які надали свій фідбек щодо взаємодії зі службою, стало у 2,5 рази більше, ніж у минулому році. Ми щиро радіємо із такої активної залученості наших заявників, колег та партнерів!
Що показали результати?
Індекс лояльності (NPS) склав +26 — це досить високий показник, який свідчить про зростання довіри до служби.
44% учасників опитування стали нашими промоутерами — тобто поставили оцінки 9 або 10 за загальне враження від роботи. Це означає, що майже половина респондентів готові рекомендувати Держекспортконтроль іншим, як надійного і ефективного партнера.


У коментарях промоутери відзначили:
- швидкість обробки заявок та звернень,
- високий рівень професіоналізму співробітників,
- чіткість процедур і якість комунікації.

Ми також уважно вивчаємо кожен зворотний зв’язок:
- Ті, хто поставив оцінки 7–8 (39% респондентів), надали конструктивні ідеї — ми врахуємо їх у роботі.
- Відповіді від критиків (17%) стали для нас сигналом: що ще потрібно покращити, аби досвід взаємодії був більш позитивним.

Що ми вже робимо:
- Працюємо над підсиленням прозорості та зрозумілості на кожному етапі опрацювання заявок в тому числі через удосконалення процесів цифровізації (ІКСЕК Stratlink).
- Аналізуємо ситуації, де результат був «не на 100%» — щоб мінімізувати їх у майбутньому.
- Формуємо ще більш відкритий і клієнтоорієнтований підхід.
Якщо порівняти результати практики проведення NPS протягом останніх трьох років:
- Три роки поспіль спостерігається позитивна динаміка
- Рівень задоволеності співпрацею виріс у 3 рази, з 33% до 100%
- Команда Держекспортконтролю протягом останніх трьох років успішно перетворила клієнтський досвід на орієнтир для внутрішніх змін
Ми щиро вдячні кожному за участь.
Це не просто цифри — це довіра, яку ми відчуваємо у ваших відповідях.
Ваша підтримка — це стимул продовжувати зростати та вдосконалюватися. Попереду ще багато планів та задумів, серед яких - посилення цифрового напрямку, удосконалення нормативно-правової бази та наших внутрішніх робочих процесів.
Ваша підтримка — це стимул продовжувати зростати та вдосконалюватися. Попереду ще багато планів та задумів, серед яких - посилення цифрового напрямку, удосконалення нормативно-правової бази та наших внутрішніх робочих процесів.