Post title imagePost title image

ОНЛАЙН ПОСЛУГИ У СФЕРІ ЕКСПОРТНОГО КОНТРОЛЮ

З 7 березня заявники можуть подати заяви на отримання послуг «Реєстрація», «Дореєстрація», «Експорт (разовий)» та «Імпорт (разовий)» у системі ІКСЕК Stratlink.

Що потрібно зробити?

  • Зареєструватись в ІКСЕК Stratlink та отримати доступ до робочого кабінету заявника.
  • Зайти до свого робочого кабінету, створити заяву шляхом покрокового заповнення необхідної інформації у відповідних полях та направити заяву до Держекспортконтролю.
  • Отримати підтвердження у особистому кабінеті, що заяві присвоєно реєстраційний номер.


Як отримати готовий дозвільний документ у разі подачі заяви через ІКСЕК Stratlink?

Повідомлення про готовність документа надійде у особистий кабінет разом з рахунком на оплату. Також слідкуйте за оновленням розділу «Документи, готові до видачі»
Видача дозвільного документа відбувається у паперовому вигляді. Посвідчення про реєстрацію та лист-роз’яснення надходять у цифровій формі в кабінет заявника. Детальну інформацію щодо правил видачі документів розміщено у розділі «Адміністративні послуги» на сайті Держекспортконтролю.


Якщо виникли питання щодо роботи у кабінеті ІКСЕК?

  • Написати у телеграм канал з технічної підтримки роботи у системі ІКСЕК Stratlink: https://t.me/+dKFN_fsQ3gYyMDhi
  • У разі складнощів з підключенням до телеграм каналу або з інших загальних питань зателефонувати за номером: 044 462 4847
  • Переглянути рекомендації та відеозаписи семінарів щодо окремих аспектів роботи у системі у розділі «Робочий кабінет ІКСЕК»


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Заяви на отримання

-відкритого дозволу на експорт/імпорт;

-генерального дозволу на експорт/імпорт товарів;

-заяви щодо експорту або імпорту, які пов'язані з тимчасовим ввезення/вивезенням товару або наданням міжнародного імпортного сертифікату

на першому етапі розгортання ІКСЕК Stratlink подаються у паперовій формі (з наданням електронної версії документів). Незмінною залишається також процедура подачі документів для отримання усіх інших дозільних документів: паперова форма з її електронними копіями.


Важливо!
Зберігається можливість подання документів на отримання послуг «Реєстрація», «Дореєстрація», «Експорт (разовий)» та «Імпорт (разовий)» у паперовій формі (з наданням електронної версії документів). Для цього потрібно прийти за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 19-21 у робочі часи прийому з 9.30 до 12. 45 (у будні дні, окрім понеділка), каб. 102.

Детальніше з правилами прийому/видачі документів можна ознайомитись у розділі «Адміністративні послуги» на сайті Держекспортконтролю.

 

Робота з промисловістю
Про службу
Новини
Головне
Семінари
Фото-галерея
Протокольні рішення
Регуляторна політика
Адміністративні послуги
Посвідчення про реєстрацію
Висновок на переговори
Висновок на тимчасове ввезення/вивезення
Висновок на транзит
Дозвіл на експорт/імпорт
Міжнародний імпортний сертифікат
Атестація СВФЕК
Повноваження на здійснення діяльності щодо попередньої ідентифікації товарів у галузі державного експортного контролю
Експортний контроль
Обсяги міжнародних передач озброєнь
Громадська рада
Матеріали громадської ради
Для громадськості
Публічна інформація
Нормативна база
Правила доступу
Звернення громадян
Консультація з громадскістю
Річний орієнтований план проведення консультацій
Антикорупційна діяльність
Внутрішній аудит
Структура
Система ВФЕК
Навчальні матеріали
Банер
ГОЛОВНЕ
Фотогалерея
СВФЕК
Новини
Презентації
Експортний контроль