Post title imagePost title image

До уваги заявників! Держекспортконтроль продовжує рух в напрямку цифровізації своєї діяльності

Держекспортконтроль продовжує рух в напрямку цифровізації своєї
діяльності.
Як ми вже повідомляли раніше, Держекспортконтролем на постійній
основі ведеться робота над удосконаленням інформаційно-комунікаційної
системи у сфері державного експортного контролю – ІКСЕК. Останні
реалізовані нами заходи з технічного доопрацювання системи та її
налаштування, дозволяють суттєво підвищити користувацький досвід
заявників в частині подачі до Держекспортконтролю зЗяв на отримання
адміністративних послуг.
Наразі функціонал робочого кабінету ІКСЕК дозволяє оформляти та
направляти заяви на надання адміністративних послуг в електронному вигляді,
що має суттєво підвищити ефективність взаємодії зовнішніх користувачів з
Держекспортконтролем.
Перелік адміністративних послуг, доступних для опрацювання через
робочий кабінет, ви зможете побачити в своєму кабінеті. На даний час це три
послуги: «Оформлення та видача посвідчення про реєстрацію суб’єкта
здійснення міжнародних передач товарів», «Оформлення та видача висновку
на транзит товарів територією України», «Оформлення та видача висновку на
проведення переговорів, які пов'язані з укладенням зовнішньоекономічних
договорів (контрактів) щодо здійснення експорту товарів, на поставки яких до
відповідної іноземної держави встановлено, виходячи з міжнародних
зобов'язань України, часткове ембарго».
Для зручності опанування функціоналу робочого кабінету зовнішніми
користувачами, фахівцями ІТ підрозділу підготовлено «Методичні
рекомендації по роботі з системою для заявників», які оприлюднено на
нашому сайті.
Вважаємо за доцільне наголосити, що технічна складова ІКСЕК
пройшла чисельні випробування та отримала необхідні допуски для
експлуатації, зокрема КСЗІ. У цьому зв’язку закликаємо вас не вагатися та
користуватися перевагами електронної взаємодії з Державної службою
експортного контролю для здобуття необхідного досвіду та надання нам
зворотного зв’язку щодо функціоналу системи та можливих напрямків її
удосконалення.
З огляду на триваючий процес унормування функціонування ІКСЕК та
керуючись вимогами чинних нормативних документів, які вимагають
надсилання заяв та додатків до них у письмовому вигляді, ми дуже вас
просимо заповнювати ці ж заяви і у ваших робочих кабінетах (або надсилати
нам електронні копії зазначених документів). Ми впевнені, що налагодження
такої сучасної взаємодії тільки прискорить надання вам адміністративних
послуг.
У разі виникнення питань щодо роботи з ІКСЕК, зокрема технічної
підтримки у супроводженні процесу подання заяв у електронній формі,
радимо звертатись за телефоном 044 4624852.
З повагою та надією на ефективну взаємодію,
Команда Держекспортконтролю.
Робота з промисловістю
Про службу
Новини
Головне
Семінари
Фото-галерея
Протокольні рішення
Регуляторна політика
Адміністративні послуги
Посвідчення про реєстрацію
Висновок на переговори
Висновок на тимчасове ввезення/вивезення
Висновок на транзит
Дозвіл на експорт/імпорт
Міжнародний імпортний сертифікат
Атестація СВФЕК
Повноваження на здійснення діяльності щодо попередньої ідентифікації товарів у галузі державного експортного контролю
Експортний контроль
Обсяги міжнародних передач озброєнь
Громадська рада
Матеріали громадської ради
Для громадськості
Публічна інформація
Нормативна база
Правила доступу
Звернення громадян
Консультація з громадскістю
Річний орієнтований план проведення консультацій
Антикорупційна діяльність
Внутрішній аудит
Структура
Система ВФЕК
Навчальні матеріали
Банер
ГОЛОВНЕ
Фотогалерея
СВФЕК
Новини
Презентації
Експортний контроль