

Чи задоволені ви роботою Держекспортконтролю?
Що варто змінити у нашій роботі? Що вже працює добре? А що треба покращити?
Ці та інші питання ми задали у жовтні нашим партнерам у рамках опитування за методологією NPS (Net Promoter Score), яке дозволяє виміряти рівень задоволеності та готовності рекомендувати нашу службу.
Сьогодні хочемо поділитись результатами опитування з вами.
Отже, порівняно з попереднім дослідженням (яке відбулось влітку цього року) рейтинг NPS у служби значно покращився з -15% до +46 % Це свідчить про те, що більшість респондентів відчувають задоволеність від співпраці з нами та готові рекомендувати нашу службу. Також 71% опитаних відзначили, що взаємодія з Держекспортконтролем була ефективною (напротивагу 33% відповідно до першого дослідження).
Ми хотіли б щиро подякувати всім, хто взяв участь в опитуванні! Ваша залученість та відгуки є надзвичайно цінними для нас.
У свою чергу зобов'язуємося продовжувати працювати над покращенням роботи служби на основі ваших зауважень та рекомендацій. А також будемо регулярно проводити подібні опитування, щоб забезпечити зворотний зв'язок!
Дякуємо вам за вашу підтримку та співпрацю.
Упевнені, що разом ми зможемо досягти ще більших успіхів.
З повагою,
Команда Держекспортконтролю





