У разі виникнення будь-яких труднощів у роботі із системою, запитань щодо її функціоналу або виявлення помилок у налаштуваннях ІКСЕК


Natalia
7 місяців тому (Відредаговано 23 дні тому) 0 Natalia 24

Звертаємо вашу увагу, що у разі виникнення будь-яких труднощів у роботі із системою, запитань щодо її функціоналу або виявлення помилок у налаштуваннях ІКСЕК, без зволікань звертайтеся до команди технічної підтримки користувачів ІКСЕК Stratlink за посиланням https://chat.whatsapp.com/LPkx5Ev0323LDxypNdZtbU




leshchenkoa
місяць тому 0 leshchenkoa 1

Доброго дня,

Підскажіть в заяві на імпорт, Експортер, в графі Місцезнаходження: вказана адреса і її видно, але вона не відображається в пдф.

Як це виправити ?

Чекаю Вашої допомоги по цьому питанню

admin
23 дні тому (Відредаговано 23 дні тому) 0 admin 3

Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення, Ваш зворотній звязок допомагає нам покращувати систему!

Ваше питання щодо відображення адреси у pdf-документі було вирішено нашими фахівцями техпідтримки через чат WhatsApp.

Якщо виникнуть нові запитання чи технічні труднощі, будь ласка, звертайтесь до нашої команди підтримки ІКСЕК Stratlink за посиланням https://chat.whatsapp.com/LPkx5Ev0323LDxypNdZtbU




Читає цю тему: