Щоб зареєструватися у ІКСЕК Stratlink просимо Вас заповнювати заявку на реєстрацію в повному обсязі, потрібно вказувати інформацію як про Фізичну особу/Заявника так і Юридичну особу/ФОП.
В разі надання не повної інформації Вам надійде негативне рішення в наданні доступу до системи і тоді Вам потрібно буде доповнити свої данні і подати заявку повторно.
Яка процедура реєстрації в ІКСЕК?
Перш за все, Вам потрібно перейти за посиланням, що розташовано у вкладці "Робочий кабінет інформаційно-комунікаційної системи" розділу "Адміністративні послуги" веб-сайту Держекспортконтролю, або безпосередньо набираєте в своєму браузері адресу https://esec.dsecu.gov.ua.
Для реєстрації натисніть кнопку "Увійти з id.gov.ua", після чого Вас буде перенаправлено на сторінку автентифікації. Автентифікація відбувається за допомогою засобів інформаційної системи електронної ідентифікації (ІСЕІ).
Під час роботи з ІСЕІ оберіть свій варіант застосування електронного підпису (носій ключової інформації, організацію, яка згенерувала для Вас електронний підпис, тощо).
В процесі реєстрації вносите свої дані та інформацію про свою організацію (обовязково потрібно вказувати повну інформацію).
Після перевірки ваших данних адміністратором ІКСЕК вам надається доступ до робочого кабінету або надійде лист з проханням вказати всі данні і тоді Вам треба буде доповнити свою інформацію і відправити заявку повторно.
А хто, взагалі, може отримати доступ до ІКСЕК? Лише певні стратегічні підприємства, чи будь-яка юридична особа? Наприклад, інститути НАН України можуть користуватись ІКСЕК?
Зареєструватись можуть всі хто бажає отримувати послуги у сфері експортного контролю онлайн