Головна сторінка



Пошук

розширений пошук

























Доступ до публічної інформації »  Звіт про надходження запитів на публічну інформацію версія для друку

Затверджено

Наказом Держекспортконтролю України

від 24.06.2011 № 39

 

 

Порядок розгляду звернень громадян, що передаються державною установою „Урядовий контактний центр” до Держекспортконтролю України

 

1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії Держекспортконтролю України та державної установи "Урядовий контактний центр" із забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування (далі - заявники), що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".

2. Державна установа "Урядовий контактний центр" (далі - Центр) та Держекспортконтроль України як орган виконавчої влади спрямовують свою взаємодію на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли на урядову телефонну "гарячу лінію" (далі - звернення), та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників.

3. Центр приймає і реєструє звернення, розподіляє відповідно до компетенції органів виконавчої влади та здійснює моніторинг їх розгляду.

З цією метою у Центрі діє електронна база даних звернень (далі - база даних), яка забезпечує доступ до інформації органів виконавчої влади, що міститься у цій базі.

Держекспортконтроль України має індивідуальний код доступу до бази даних.

4. Звернення реєструється і надсилається в установленому порядку Держекспортконтролю України, якщо розгляд порушеного у ньому питання належить до його компетенції. Держекспортконтроль України самостійно визначає доцільність його розгляду та вносить відповідну інформацію до бази даних.

6. Інформацію про внесені до бази даних звернення Центр у той же день надсилає в електронному вигляді Держекспортконтролю України (у разі наявності звернень).

7. Відомості про визначених наказом Держекспортконтролю України відповідальних посадових осіб, їх контактні телефони та електронні адреси подаються Центру.

8. Про прийняття звернень до розгляду Держекспортконтролем України до бази даних вноситься відповідна інформація.

9. У разі коли питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції Держекспортконтролю України, він не пізніше наступного дня переадресовує звернення іншому органу виконавчої влади, про що вносить до бази даних відповідну інформацію.

10. Держекспортконтроль України забезпечує об'єктивний і вчасний розгляд звернень, перевіряє викладені в них факти, приймає у разі потреби відповідні рішення.

Якщо звернення не містить достатніх даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, Держекспортконтроль України вживає заходів для отримання додаткової інформації.

11. Про результати розгляду звернень Держекспортконтроль України повідомляє заявників у встановленому порядку.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом п'яти днів, а ті, що потребують додаткового вивчення, - протягом 15 днів після їх надходження.

У разі коли Держекспортконтроль України прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це в установленому порядку заявника та вносить відповідну інформацію до бази даних. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 30 днів.

12. Інформація про результати розгляду звернень вноситься до бази даних Держекспортконтролем України разом з електронною копією листа, яким поінформовано заявника.

13. Якщо заявник повідомив про незадоволення результатами розгляду порушеного ним питання, Центр реєструє повторне звернення та надсилає його Держекспортконтролю України з грифом "повторно".

16. Держекспортконтроль України протягом п'яти робочих днів готує роз'яснення та передає їх Центру в електронному та друкованому вигляді. У випадку надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру Центр у співпраці з органами виконавчої влади визначає механізм оперативного реагування на звернення.

 

 


Через виявлений випадок захворювання на COVID-19 та необхідність проведення обсервації Держекспортконтроль переводить частину співробітників на дистанційну форму роботи
Інформаційне повідомлення про результати засідання Комісії з державної атестації (переатестації) системи внутрішньофірмового експортного контролю (протокол засідання від 09.07.2020 № 7).
Інформаційне повідомлення про результати засідання Комісії з державної атестації (переатестації) системи внутрішньофірмового експортного контролю (протокол засідання від 05.08.2020 № 9).
Інформаційне повідомлення про результати засідання Комісії з державної атестації (переатестації) системи внутрішньофірмового експортного контролю (протокол засідання від 17.07.2020 № 8).
Щодо затвердження Антикорупційної програми Держекспортконтролю на 2020-2021 роки
Інформаційне повідомлення про результати засідання Комісії з державної атестації (переатестації) системи внутрішньофірмового експортного контролю
Інформаційне повідомлення про результати засідання Міжвідомчої експертної Комісії при Держекспортконтролі
Інформаційне повідомлення про результати засідання Комісії з державної атестації (переатестації) системи внутрішньофірмового експортного контролю (протокол засідання від 23.06.2020 № 6).
24.06.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 № 504
До уваги суб`єктів господарювання! З технічних причин телефони Державної служби експортного контролю України тимчасово не працюють. За довідками звертатися за телефоном (044) 462-49-80